Biedronka, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia, ma kolejny powód do świętowania – profil sieci na LinkedIn śledzi już ponad 50 tysięcy osób. Czytaj więcej »
Biedronka, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia, ma kolejny powód do świętowania – profil sieci na LinkedIn śledzi już ponad 50 tysięcy osób. Czytaj więcej »
Cukiernictwo to sztuka wymagająca nie tylko pasji, ale i znajomości najnowszych trendów. Akademia Hochland Professional, we współpracy z IRCA POLAND, 22 stycznia zorganizowała w Łodzi warsztaty kulinarne Masterclass, które wprowadziły uczestników w świat deserów na najwyższym poziomie. Czytaj więcej »
Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale i usługi, informacje o wydarzeniach,... Czytaj więcej »
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce wnioskuje do rządu i parlamentu o podjęcie inicjatywy ustawodawczej, mającej na celu wprowadzenie zerowego limitu zawartości alkoholu dla kierujących pojazdami. Zwraca się także do innych organizacji przedsiębiorców oraz instytucji działających na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego o podjęcie współpracy w celu... Czytaj więcej »
Tradycyjnie, również w tym roku, Browary Warszawskie przyłączają się do wsparcia zbiórki na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Datki zbierane są do puszek w restauracjach i kawiarniach, akcję można też wesprzeć licytując: zaproszenia na kolacje degustacyjne, vouchery na wydarzenia i usługi, a także wycieczkę z przewodnikiem po Browarach Warszawskich i okolicy. Czytaj więcej »
Już 26 stycznia odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a Crunchips ponownie dołącza do paczki, która wspiera tę wyjątkową inicjatywę. Marka Crunchips, jako jeden ze sponsorów Finału prowadzi szereg aktywności, angażując swoich pracowników i stawiając na działania od serca. Czytaj więcej »
W Białymstoku uruchomiono nowy sklep pod szyldem Grupy Chorten. Placówka powstała w miejscu dawnego punktu PSS Białystok, który zakończył tam działalność w końcówce minionego roku. Czytaj więcej »
W ramach programu „Rusz się z K!”, marka Kubuś już po raz 9-ty zaprasza najmłodszych narciarzy i snowboardzistów do udziału w Lidze Kubusiowego Narciarza. Czytaj więcej »
Frigo Logistics, operator dla produktów wymagających kontrolowanej temperatury, ogłasza rozpoczęcie innowacyjnych testów ciągników i naczep elektrycznych we współpracy z renomowaną piekarnią, firmą La Lorraine. Czytaj więcej »
Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie nowego programu grantowego. Jego celem jest wsparcie projektów i badań zorientowanych na ochronę zagrożonych gatunków zwierząt w Polsce. Czytaj więcej »
Od stycznia 2025 roku funkcję prezesa przejął Paweł Ziębaczewski, związany z firmą od 18 lat. Dotychczasowy prezes, Janusz Ciepliński, po ponad dwóch dekadach zarządzania przechodzi do rady nadzorczej, gdzie dołączy do właściciela firmy Piotra Marczaka. Czytaj więcej »
Browar rzemieślniczy PINTA nawarzył w 2024 roku ponad 32 tys. hektolitrów piwa, czyli ponad 10% więcej niż w roku 2023. Czytaj więcej »
Międzynarodowe Jury Konkursu Piw Rzemieślniczych Kraft Roku za najlepsze polskie piwo kraftowe 2024 roku uznało Lager Trzech Kumpli uwarzony przez Jakuba Rośka z Browaru Trzech Kumpli. Czytaj więcej »
SERTOP sp. z o.o. został uhonorowany Certyfikatem Jakości Biznesu „Przedsiębiorstwo Fair Play 2024”. Czytaj więcej »
W 2024 roku, po raz siódmy, firma Hochland Polska przeprowadziła badanie zadowolenia z podejmowanych przez nią inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej wśród mieszkańców gminy Kaźmierz oraz pracowników znajdującego się tam zakładu produkcyjnego Hochland. Czytaj więcej »
Coraz więcej konsumentów w swoich wyborach zakupowych kieruje się chęcią poznawania nowych produktów i nieoczywistych połączeń. Czytaj więcej »
KAMIS to wiodąca marka przypraw i dodatków kulinarnych, która od lat inspiruje Polaków do odkrywania nowych smaków w kuchni. Teraz role się odwróciły – to konsumenci decydują, czy musztarda z prażoną cebulką i szalotką czy ta z pieczonym czosnkiem i miodem trafi na sklepowe półki. Dylemat rozstrzygnie głosowanie w mediach społecznościowych KAMIS. Czytaj więcej »
Fit Cake To Go, innowacyjny koncept od lidera bezcukrowych deserów - marki Fit Cake, z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku. Mobilne punkty gastronomiczne w kontenerach oferują zdrowe, bezcukrowe przekąski, trafiając w potrzeby zabieganych, świadomych zdrowotnie konsumentów. Czytaj więcej »
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla franczyzobiorców, inwestycje w remodelingi, Rady Franczyzowe, sukcesy targów handlowych oraz intensywne kampanie w social mediach – Nasz Sklep podsumowuje 2024 rok. Czytaj więcej »
Koncept sklepu CHLEB&SER od Hochland wystartował w 2020 roku. Projekt wnętrza został utrzymany w klimacie rustykalnym, lecz w nowoczesnej formie. Sklep zlokalizowany jest bezpośrednio obok zakładu produkcyjnego Hochland w Kaźmierzu. Czytaj więcej »
Badania SW Research pokazują, że Polacy widzą problem społeczny i zdrowotny związany z dostępnością wódki w opakowaniach do 300 ml. Czytaj więcej »
Już po raz drugi sieć ALDI wspólnie z Fundacją wesprze inicjatywę, kontynuując swoje zaangażowanie w działania na rzecz zdrowia i pomocy potrzebującym. Czytaj więcej »
Gdy po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach przychodzi moment na powrót do „rzeczywistości”, może być to idealny moment na postanowienia. Dry January to światowa już akcja łącząca ludzi świadomie ograniczających konsumpcję alkoholu. Czytaj więcej »
Oatly rozszerza dostępność swoich produktów, wprowadzając napój owsiany jako bardziej przyjazną dla klimatu* opcję na pokładach polskich pociągów. Dwa różne produkty: Oatly Barista Edition oraz 20-mililitrowe porcje napoju owsianego do kawy i herbaty, będą dostępne dzięki współpracy z firmą WARS S.A. Czytaj więcej »
Dino Polska otworzyło w 2024 roku 283 nowe sklepy. Na koniec roku liczba sklepów sieci wynosiła 2.688 - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj więcej »
Dla sieci Biedronka rok 2025 jest szczególny, bo obchodzi ona swoje 30. urodziny! Co to oznacza dla klientów? Czytaj więcej »
Największy polski browar rzemieślniczy PINTA nawarzył w 2024 roku ponad 32 tys. hektolitrów piwa, czyli ponad 10 proc. więcej niż w roku 2023. Jeszcze lepszy wynik osiągnął specjalistyczny browar PINTA Barrel Brewing, który w tym samym okresie warzenie piw starzonych w drewnianych beczkach oraz dzikich zwiększył o ponad 18,5 proc. Czytaj więcej »
Stuart, innowacyjna platforma szybkich dostaw miejskich, nawiązała współpracę z jedną ze spółek sieci E.Leclerc na warszawskim Ursynowie. Sieć jest jedną z pierwszych firm w naszym kraju, które rozwijają własny kanał dostaw pod drzwi klienta. Czytaj więcej »
Sposób na udaną, sylwestrową „domówkę” i organizacja przyjęć w okresie karnawałowym to przede wszystkim ludzie i dobre jedzenie. Warto wziąć pod uwagę preferencje kulinarne gości, by przygotować zróżnicowane przekąski. Czytaj więcej »
Lidl Polska od lat angażuje się w pomoc osobom potrzebującym, organizując m.in. przedświąteczne zbiórki żywności z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas Polska i Caritas diecezjalnymi. W ramach przedświątecznych zbiórek żywności, klienci sieci przekazali obu organizacjom blisko 90 ton produktów spożywczych na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Już 1 października tego roku zwrócimy pierwsze opakowania za...
Podczas walnego zgromadzenia udziałowców zapadła decyzja o...
Wyobraź sobie poranek z filiżanką aromatycznej kawy… a...
Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Nowe, ręcznie produkowane, Karmelki Miętowe Extra Strong 105...
Trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w...
Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...
Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. ...
Ruszyła 5. edycja akcji konsumenckiej „Wilczki Rodowita”...
„30 lat razembycia”...